poniedziałek, 28 lipca 2014

Zamiennik kultowej odżywki do rzęs Naturmedicin, Xlash?




Witajcie!

Zupełnie nie spodziewałam się tego postu, wyszedł spontanicznie, przy drobnych zakupach w Mydlarni u Franciszka. Zakupiłam tam dwa mydełka z Wardi Shan, ale dopiero kiedy (nie)zobaczę efekty, napiszę oddzielny post.


Odżywkę do rzęs Xlash zna już chyba każdy, kto choć troszkę zainteresował się kiedykolwiek poprawą kondycji swoich rzęs. Oczywiście nie tylko, bo sądzę też, że nazwa ta jest na tyle rozpoznawalna w całym przemyśle kosmetycznych, iż naprawdę trzeba by zatkać uszy, aby o niej nie usłyszeć. Tylko... Czy naprawdę warto wydać te 200zł na odżywkę, kiedy można kupić jej... zamiennik?




Będąc ostatnio w Mydlarni u Franciszka wybrałam się po mydełka Wardi Shan, o których było również dość głośno w Internecie. Zakupiłam, obecnie testuję. Na razie nie widzę żadnych efektów, zobaczymy za jakiś miesiąc. Przy okazji zapytałam miłej Pani, czy mogłaby mi coś polecić na szybszy wzrost włosów. Marzy mi się, aby odrosły, bo niestety byłam zmuszona je ściąć i teraz sięgają ledwo za ramiona. Ekspedientka zasugerowała mi specyfik marki L’orient, olejowe serum przeciw wypadaniu włosów. Twierdziła, że włosy nabiorą niezłej kondycji. Przyznam się szczerze, że początkowo cena delikatnie mnie zniechęciła (50ml za 69zł). 



Patrząc na to, że za swoje dwa mydełka zapłaciłam już 55zł, nie chciałam wydawać więcej, bo jeszcze nawet nie przetestowałam produktów z tego sklepu. I na koniec serdeczna Pani powiedziała mi, że ten wyżej wymieniony specyfik ma identyczny skład jak kultowa odżywka Xlash. Nie powiem, zaintrygowało mnie to nieco. Pierwsze, co zrobiłam wróciwszy do domu, usiadłam przy komputerze i chciałam zobaczyć, ile było prawdy w słowach ekspedientki. Efekty poniżej:

L’orient, olejowe serum przeciw wypadaniu włosów
Składniki aktywne: olej z pestek moreli, olej sezamowy, olej nigelle, olej kokosowy, olej pomarańczowy, olej arganowy, olej laurowy, sól morska.
Ingedients: prunus armeniaca kernel oil, sesamum indicum seed oil, nigella sativa seed oil, cocos nucifera oil,citrus aurantium dulcis pell extract oil, argania spinosa kernel oil, laurus nobilis fruit oil, sea salt, linalool, citral, limonene.

Xlash
Folium Isatidis Extract 10% środek przeciwbakteryjny
Cacumen Platycladi Extract 3% żywotnik
Nigella Sativa Extract 3% czarny kminek
Fructus Chebulae Extract 2% ekstrakt z owoców, przeciwbakteryjny
Radix Polygoni Multiflori Preparata Extract 2%
Coral Extract 1% wyciąg z koralowca
Purified Water 79%

Nie znalazłam informacji, w jakich stężeniach występują składniki serum przeciw wypadaniu włosów, jednakże podobieństwo jest niezwykle duże, prawda? Nieco się zdziwiłam, bo jestem przyzwyczajona do wciskania kitów klientkom w drogeriach. Na razie zastanawiam się nad zakupem. Z innej strony można powiedzieć, że mamy faktycznie do czynienia z zamiennikiem. Prawdopodobnie za jakiś czas wrócę do edycji tego posta i pokażę realne efekty, ale być może teraz ktoś z Was powie mi, ile w tym prawdy.
No dalej, próbowaliście, testowaliście?
Czekam na Wasze opinie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz