czwartek, 3 lipca 2014

Oryginał czy podróbka? Benefit Hoola 11g.



Witajcie!


Dzisiaj przychodzę do Was z nietypowym postem.  Postaram się pomóc, jak odróżnić podróbkę od oryginału. Być może będę tworzyć więcej takich postów, zobaczymy.


Na ruszt Benefit Hoola 11g.



Wydaje mi się, że najlepiej pokażę Wam wszystko na zdjęciach. No to lecimy!
(Wszystkie uwagi podpisane na fotografiach to różnice w stosunku do oryginalnego produktu.)








Z tym numerem partii nie jestem pewna.



Na koniec zostawiłam sobie najlepsze. Test produktu. Wierzcie mi, że aby nabrać to, co widzicie poniżej, musiałam się nieźle namęczyć. Bronzer jest wybitnie nienapigmentowany! Już myślałam, że zrobię w nim dziurę, bo tak mocno tarłam o niego palcem. Szok!!! (Zobaczcie, jaki mam czerwony palec!)


Jeżeli chodzi o oryginał, wystarczy delikatne muśnięcie palcem, ażeby została na nim piękna, brązowo-złota poświata. Tutaj o żadnym złocie nie ma nawet mowy.

Podsumowanie: 
Jestem w totalnym szoku, jak można zrobić w tak nieumiejętny sposób podróbkę znanego kosmetyku! Nie jestem super znawcą, ale to nawet jeśli ktoś nie trzymał oryginału w rękach, bez problemu połapie się, że to nie to, co chciał kupić. Sam bronzer jestem w stanie zrozumieć, ale tak niedopracowane pudełko, a zwłaszcza pędzelek? Przecież to woła o pomstę do nieba! Nie mam pojęcia, gdzie składają takie cuda, ale bądź co bądź, dzięki swojej niedbałości mogą przerzucić więcej takich produktów w ciągu doby, a to ma się na większe zyski. 
Pomijając kwestię podobieństwa do oryginału, z przykrością stwierdzam, iż ten bronzer nie nadaje się do żadnego zastosowania. Jego słaba pigmentacja przekreśla użycie pędzla, a jednym palcem (czy nawet palcami), to możemy sobie zrobić słabo widoczny, indiański wzorek. 

A Wy natknęliście się na taką podróbkę lub też inne podróbki znanych marek? Piszcie!

2 komentarze:

  1. Ja się nigdy nie natknęłam, kupuje tylko ze sprawdzonych źródeł..

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze :/ to jest perfidne ..jak można tak oszukiwać! nigdy się nie spotkałam z takim czymś :/

    OdpowiedzUsuń